29.03.2016

"Wszystko z n i k a "


Znalezione obrazy dla zapytania przepaść życiaWraz z biegiem czasu mam wrażenie, że więcej tracę niż zyskuję. Róża, która szybko i niespodziewanie zakwitła w moim ogródku - równie szybko przekwitła. Identycznie jest z ludźmi pojawiającymi się w moim życiu. Ten brak stabilności powoduje u mnie niemal rozdwojenie osobowości, o czym jest druga zwrotka.
Mimo, że to chyba najkrótszy z moich wszystkich wierszy - jestem z niego w 100% zadowolona. Po cichu liczę, że i Wam się spodoba. W tej garstce słów ukryta jest złożona historia i niemałe przesłanie. Zrozumieją nielicznie; Ci, do których i o których jest ten wiersz.



"Wszystko  z n i k a"

Przestrzeń zmienia tok myślenia
Czas odgania przemyślenia
Róża kwitnie i przekwita
Wszystko znika
W S Z Y S T K O
Z     N     I     K     A
 Jedną nogą w drugą stronę
Jednym okiem jak przestrogę
Jedną raną cicho krwawię
Jedne strupy ciągle drapię


Autor:  Natalia Romanowska.
Pseudonim:  Gorzka czekolada.


Wszystkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania i wykorzystywania tekstów zawartych na tej stronie bez wiedzy i zgody autora. Wszelkie teksty, jeśli nie zaznaczono inaczej, są własnością autora strony."




Po części fragment tej piosenki jest uzupełnieniem mojego wiersza. 


Byłam powalona, byłam zagubiona
Z ziemią trzęsącą się pod moimi nogami
To wszystko oddałam komuś
Kto wzniecił ogień i uciekł 
Przechodziłam, przechodziłam przez dni
W których jasna miłość przemieniała się w nienawiść
Ty zginałeś się, zginałeś się aż się złamałeś
Aż całe światło odeszło


Kiedy jedyny na którym Ci zależy po prostu zabiera to wszystko
Zmywając Cię w dół jak wodospad
Tracisz sens i uderzasz w ścianę
Będę tą jedyną
Będę tą jedyną
Będę tą jedyną

12 komentarzy:

  1. Świetne wiersze, czekam na kolejne :)
    Talent *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz i rozwijaj się w tym kierunku :)

    Dziękuję za komentarz!
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wiersz! Naprawde, życzę Ci abyś dalej się rozwijała bo masz talent!! :)

    http://izkaelo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się w zupełności.
    Nic nie trwa wiecznie.
    Wiersz jest świetny i zdecydowanie do mnie trafia.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow świetny wiersz, czekam na kolejne :)
    http://magirrat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wiersz !
    Zapraszam :)
    gebalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie piszesz! Oby tak dalej <3
    http://porcelanowa-lala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śmieszne... Zara Larsson jest szwedką... ja mieszkam w Szwecji a otwierając piosenkę pisze mi, że przesyłający nie udostępnił tego w moim kraju, heh wut? W każdym razie Twój wiersz bardzo mi się podoba. Uwielbiam takie, które ograniczają słowa. W sensie, że jest ich mało a mimo wszystko można z nich mnóstwo wyciągnąć, zinterpretować. :)

    Mój blog | Mój fanpage

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś pięknego, czytałam z otwartą buzią z wrażenia, że tak pięknie potrafisz pisać...
    Obserwuję
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniałe wiersze ! życzę powodzenia w tym co robisz i również zapraszam na mój blog...
    http://ourlifeblogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne wiersze ! :) życzę powodzenia w tym co robisz oby tak dalej ! :) zapraszam również na nasz blog http://ourlifeblogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Czytam każdy komentarz i każdy motywuje mnie do pracy ♥

♥ Hejtów i spamów nie uznaję.

♥Weryfikacja obrazkowa wyłączona

♥Komentarz u mnie = komentarz u Ciebie

♥Obserwuję, jeśli mi się Twój blog podoba.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Nie odwdzięczam się za komentarze typu : fajny blog, zapraszam do mnie


Natalka ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia