11.03.2016

Tak wiele słów, a tak mało czasu na ich wypowiedzenie.

... Tak wiele słów, uczuć i myśli pragnących ujrzeń światło dziennie, a jednocześnie tak mało-zbyt mało- czasu. 

Ile razy chodziła Ci po głowie pokusa, która mimo wszystko przegrywała ze strachem i konsekwencjami z nią związanymi, a następnie dręczyły Cię setki myśli i idealnych scenariuszy "Co by było gdyby..."? No właśnie. Dlaczego wtedy nie zaryzykowałaś/eś i nie ruszyłaś/eś krok na przód? Co Cię zatrzymało? Przecież jesteśmy ponoć 'wolnymi ludźmi, żyjącymi w wolnym kraju'. 
Owszem, jesteśmy wolni, ale nie od samych siebie. A najtrudniej jest do własnych racji przekonać właśnie siebie. 

Nasze życie od samego jego początku zmierza nieubłaganie ku końcowy. Owszem, jestem tego świadoma. Nikt mi tego nie musiał tłumaczyć, nikt mi również nie próbował nigdy wmówić, że będę żyć wiecznie. Doskonale wiem, że prędzej czy później czeka mnie starość i śmierć. Nic nadzwyczajnego, a tak wielu ludzi unika i boi się tej okrutnej prawdy. Jestem realistką. Ja się nie boję. Ale mając na swej twarzy pełno zmarszczek, chciałabym móc rzec, że niczego nie żałuję, że mam co wspominać, i że było warto. Że było naprawdę warto-nie ważne jakie konsekwencje to za sobą pociągnęło. Chcę spróbować wszystkiego, chcę by przemawiała przeze mnie prawda, chcę mówić otwarcie o tym co czuję, czego pragnę i czego się boję. Nie chcę na nikogo czekać, tak samo, jak nie chcę nikogo odkładać na tak zwane "później". Bo ani ja, ani nikt nie ma czasu czekać. Pragnę tu i teraz. Kocham najmocniej jak się da tu i teraz. I nie mówię, że jutro już nie, ale nie popieram wersu jednej z piosenek 'mamy czas'. Bo my go nie mamy. jeśli coś jest prawdziwe, nie należy z tym czekać. Płaczę dziś, ale jutro się pozbieram. I mam prawo to powiedzieć. Tak samo, jak mam prawo wiedzieć, znać prawdę, nie ważne, jak bardzo okrutna jest. Wyrosłam z życia złudzeniami i naprawdę nie mam już na nie ochoty. Pragnę pewności. 


Więc obierzmy wspólne postanowienie, nie czekajmy już na nic. Zróbmy to, o czym tak marzymy. Zróbmy to, czego tak bardzo chcemy. I chociaż przez chwilę nie myślmy o tym, czy to jest rozsądne. Mamy tak mało czasu... Powiedzmy to, co czujemy, to co nam siedzi w głowie. Opowiedzmy o pragnieniach, uczuciach i myślach wciąż krążących po naszej głowie. Zróbmy to, co tak często sobie wyobrażamy tuż przed zaśnięciem. Spróbuj chociaż przez moment chwycić własne życie za wodze. I nie czekaj już na nic. Niczego ani nikogo nie odkładaj na później. Nigdy. 

Czy podejmiesz wraz ze mną to wyzwanie? 

16 komentarzy:

  1. Życie nie jest takie łatwe, czasami warto coś zachować dla siebie. W sumie to z wiekiem ludzie lubią tak komplikować sobie m.in. relacje, bo milczą. Wiem po sobie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo osób sie zastanawia co by były gdyby...
    bardzo mi sie podoba to zdanie "Nasze życie od samego jego początku zmierza nieubłaganie ku końcowy" mam dopero 17 lat, ale czas bardzo szybko leci..... i nie wiadomo co przyniesie następny dzień

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy i refleksyjny post :) Czas spełniać swoje cele
    Zapraszam ronniehere.blogspot.com/
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze miałam dużo marzeń ale jednak coś mnie zatrzymywało do ich spełnienia. Głównym powodem byli znajomi. Bałam się kompromitacji i wyśmiania. "Mieć wyjebane" to głupi, roztropny cytat wszystkich gimbusów, jednak coś w sobie ma. Czasem trzeba mieć wyjebane na innych, żeby móc robić, to co się kocha.
    ontheicce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mądry i refleksyjny post! Oczywiście podejmuję wyzwanie. Trzeba spełniać swoje marzenia, bo inaczej może być na to za późno, bo jakkolwiek to strasznie brzmi nie wiemy kiedy umrzemy.
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasu mamy najmniej wtedy gdy jesteśmy szczęśliwi. Bo niszczęścia ciągną się w nieskończoność, a szczęście ulatnia się w mig... Tak mi się wydaje i tak chyba jest w moim przypadku. Pięknie to wszystko ujęłaś!
    __________________
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze miałam sporo marzeń, dopiero w tym wieku uświadomiłam sobie, że nie ma co liczyć na działanie sił wyższych i czekanie. Tu nic nie przyjdzie od tak. Marzenia zamieniłam na cele i powoli je spełniam. :)

    odrobinaciepla.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post, nie ma co czekać trzeba działać! :)
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj to prawda czesto jest tak że się wycofujemy bojąc się reakcji,a wiele tracimy :)
    Zapraszam do

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mądry post! Uważam, że warto walczyć o to, co kochamy!

    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Warto spełniać swoje marzenia, ale z wiekiem okazuje się, że to nie zawsze jest takie łatwe:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Post nie powiem jest mega ciekawy i warto spełaniac marzenia ale czesto jest bardzo ciezko je spelnic :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiammm! *-*Zgadzam się w 100%!
    http://blueroyallife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mądry post. Zgadzam sie z toba
    http://gebalaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Post świetnie napisany, pięknie piszesz! :)
    Zgadzam się z Tobą, podejmuje! :P

    OdpowiedzUsuń

♥ Czytam każdy komentarz i każdy motywuje mnie do pracy ♥

♥ Hejtów i spamów nie uznaję.

♥Weryfikacja obrazkowa wyłączona

♥Komentarz u mnie = komentarz u Ciebie

♥Obserwuję, jeśli mi się Twój blog podoba.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Nie odwdzięczam się za komentarze typu : fajny blog, zapraszam do mnie


Natalka ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia