8.04.2016

A może i Ty masz w sobie kochanka niedoskonałego? KONKURS!

Witajcie moi drodzy!

Dzisiaj przybywam z konkursem, ale nie moim, a wydawnictwa Wieża Czarnoksiężnika, na którego liście blogów współpracujących widnieje także i mój (to taki mój mały krok ku rozwojowi strony, sukces wręcz). Konkurs zadedykowany jest przede wszystkim osobom z dużą wyobraźnią oraz ze zdolnościami literackimi (co nie oznacza, że ustanawiam w tym miejscu jakiekolwiek ograniczenia). Zadaniem zainteresowanych jest napisanie opowiadania dopasowanego do tytułu, jakim jest "Kochankowie niedoskonali. Opowieści niesamowite".  Najlepsze prace zostaną opublikowane w formie zbioru.

Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału!

WIĘCEJ INFORMACJI TUTAJ, KLIKNIJ BY POZNAĆ SZCZEGÓŁY. 

4 komentarze:

  1. Gratuluje współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo kreatywny konkurs! :)
    Cóż, pomyślę nad wzięciem udziału, bo sam konkurs brzmi bardzo interesująco.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi ciekawie :D
    Obserwuje. I liczę na rewanż :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje oraz swietny konkurs sama sie skusze na udzial w nim :*
    Zapraszam do mnie :*http://smileslifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Czytam każdy komentarz i każdy motywuje mnie do pracy ♥

♥ Hejtów i spamów nie uznaję.

♥Weryfikacja obrazkowa wyłączona

♥Komentarz u mnie = komentarz u Ciebie

♥Obserwuję, jeśli mi się Twój blog podoba.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Nie odwdzięczam się za komentarze typu : fajny blog, zapraszam do mnie


Natalka ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia