6.04.2016

W pigułce - Snapchat /1.04.-6.04/

Jak zapewne domyślić się można na podstawie tytułu, zamierzam Wam dziś przedstawić miniony tydzień w tym oto bardzo krótkim wysypie zdjęć. Zapewne z biegiem czasu (przy coraz to ciekawszej pogodzie) zdjęć w tego typu podsumowaniach będzie coraz więcej, dzisiaj natomiast obdaruję Was jedynie namiastką tego,co się ostatnio u mnie dzieje. Wyjątkowo lekki wpis na leniwy wieczór (tak, godz. 22:44 nazywam wieczorem). 
Życzę spokojnej nocy!









Dla pragnących poznać kulisy mojego życia zdecydowałam się jednak podać mojego Snapchata.
loveiforever

11 komentarzy:

  1. Fajne rysunki, bardzo mi się podobają. Sama sporo rysuję, w zasadzie dodaję własne ilustracje do każdego posta. Dla mnie to pewnego rodzaju sposób na wyrzucenie z siebie negatywnych emocji... Widzę, że się uczysz, ja obecnie rzuciłam studia, ze względu na chorobę. No ale Tobie życzę dużo motywacji <3
    www.tylko-szum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! Czekam na więcej takich "podsumowań" :>
    http://porcelanowa-lala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 przedmioty w jednym zeszycie? Czemu nie... :D Widzę że ryaujesz, ja też ostatnio myślałam aby zacząć ^^ Od geografii mam takie same książki. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blpgspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia i zeszyt ;) taki uniwersalny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post, taki inny. :D Prześłeitne rysuneki! *,* Woo, masz talent :)

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy wpis :) Pięknie rysujesz :)
    Pozdrawiam :)
    panisarencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie rysujesz, i bardzo ciekawy blog:)
    Oby tak dalej, pozdrawiam:)
    http://betterglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ogarniam Snapchata. Niby mam apke, ale nie wiem jak to cos działa:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy wpis i piękny rysunek! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Snap to świetna sprawa :D sama równiez mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł na podsumowanie Snapa :)
    Zapraszam do siebie http://mydreamand-i.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Czytam każdy komentarz i każdy motywuje mnie do pracy ♥

♥ Hejtów i spamów nie uznaję.

♥Weryfikacja obrazkowa wyłączona

♥Komentarz u mnie = komentarz u Ciebie

♥Obserwuję, jeśli mi się Twój blog podoba.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Nie odwdzięczam się za komentarze typu : fajny blog, zapraszam do mnie


Natalka ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia